zondag, 27 november 2016 11:33

Het Monsterboekje: Een passe-partout voor maritiem Maassluis

||| |||

Regelmatig krijgen het Nationaal Sleepvaart Museum en de museumsleepboten in de havens van Maassluis de vraag van bezoekers om een gecombineerd entreebewijs voor deze maritieme bezienswaardigheden.

Gaarne willen wij hieraan voldoen! Het verheugt ons te kunnen melden, dat de overkoepelende Stichting Sleepboothaven Maassluis (SSM) heden hiertoe het initiatief heeft genomen en een passe-partout in het leven heeft geroepen: het “monsterboekje”.

Het monsterboekje bevat een aantal pagina’s. Bij een bezoek aan een van de maritieme attracties: het Nationaal Sleepvaart Museum, of de schepen Elbe, Hudson, Bruinvisch en Furie wordt de betreffende coupon in het boekje afgestempeld.

Het monsterboekje is - naast eigen gebruik - bij uitstek geschikt om aan iemand cadeau te doen. Ook Sint Nicolaas en de Kerstman hebben belangstelling getoond!

Vooral de prijs van een boekje is interessant: slechts 10 euro. Houdt u er a.u.b. rekening mee dat de openingsdagen- en tijden van de attracties onderling kunnen afwijken.

Het monsterboekje is verkrijgbaar in onder andere het Sleepvaartmuseum.