zaterdag, 09 april 2016 16:34

Attractie: Minihaven Brunssum (L)

MiniHaven Brunssum.

Kinderen (vrnl 12 en jonger) kunnen varen, en zelf sturen, in deze mooie MiniHaven

Iedereen mag in de haven - in Stadspark Het Schutterspark in Brunssum - zijn schip kiezen, en kinderen gaan met maximaal 4 aan boord: een cool cruiseschip, een sleepboot of een echte vissersboot. Of wordt het de rode brandblusboot, de reddingsboot, de Mississippi-raderboot? de kinderen varen en sturen zelf, tenminste dat mogen ze vanaf 9 jaar (jonger onder begeleiding). Als het donker wordt wijzen lichtschepen en vuurtorens de weg. En natuurlijk heeft elke boot navigatielichten. Zwemvest verplicht, en de havenmeester is de baas. In elk huis zijn nu eenmaal regels nodig..

Kenmerken van MiniHaven: Gezin met kinderen (0-6), Gezin met kinderen (7 -14), Groep kinderen, Familie (jong en oud), Educatief, Kinderfeestjes.