dinsdag, 13 maart 2018 17:11

NSM Nieuwsbrief maart 2018

In deze nieuwsbrief wordt aandacht besteed aan de volgende onderwerpen:

In deze editie herdenken wij de heer A. de Jong, vrijwilliger en voormalig penningmeester van het Museum en ook Kapitein Leen Westdijk ex L.Smit & Co, schrijver van het boek over de sleepboot “Thames” in de tweede wereldoorlog.

Sinds de vorige uitgave van deze nieuwsbrief hebben we heel wat nieuwe modellen kunnen toevoegen aan onze collectie.

Het Allemansend hebben we afgelopen december met veel plezier gevierd bij Monsieur Paul. Het is vele aanwezigen opgevallen dat bij onze vrijwilligers echt goede zangers zijn, die zo in het lokale koor kunnen meedoen.

We blikken terug op de wisseltentoonstellingen van vorig jaar. Uit de reacties uit het gastenboek blijkt hoe zeer het Nationaal Sleepvaart Museum wordt gewaardeerd. Om het aantal donateurs ( of sponsoren) te kunnen verhogen vraag ik u om met ons mee te denken en gebruik te maken van uw netwerk (ook binnen de naaste familie) om deze binnen te halen. Ik wens u veel leesplezier en onze vrijwilligers heten u van harte welkom bij de bijzondere tentoonstelling ‘van Jagen tot Onbemand’.

Klik op de blauwe knop hieronder om de volledige tekst van de nieuwsbrief te downloaden.

Veel leesplezier toegewenst namens bestuur en vrijwilligers van het Nationaal Sleepvaart Museum en tot ziens in het museum!

Indien u daar prijs op stelt, kunt u van de mogelijkheid gebruik maken u te abonneren op de nieuwsbrief. U krijgt deze voortaan dan per e-mail toegezonden. U kunt dit kenbaar maken door ons een mailtje te sturen via de contactpagina van de website.